Strefa klienta

Jak to działa ?

Masz dość comiesięcznego biegania do biura rachunkowego ?
Skorzystaj z księgowania online. Zobacz, jakie to proste !

KROK 1

Zakładasz konto w SALDEO.
Otrzymujesz dostęp do przyjaznego programu do faktur,
dzięki któremu w każdej chwili możesz mieć wgląd do swoich dokumentów
(posegregowanych wg daty i kategorii),
a także zadbać o terminy płatności podatków i składek dzięki automatycznym przypomnieniom.

Platforma daje Ci również możliwość:

  • wysłania e-mail do Twojego kontrahenta z podziękowaniem za płatność faktury
  • przypomnienia kontrahentowi o konieczności zapłaty
    lub ostatecznego wezwania do płatności
  • oznaczania zapłaconych faktur
  • wprowadzania korekt
  • podglądania wyników Twojej firmy

KROK 2

Zostajesz wyposażony w dedykowany adres e-mail (klient@dok.saldeo.pl).
To właśnie na niego możesz wysyłać zeskanowane faktury i dokumenty do rozliczenia (w formacie PDF),
które już po minucie automatycznie zostaną dodane do programu.
Regularne wysyłanie dokumentów pozwoli Ci zadbać o terminy i spokojną pracę.
A jednocześnie tworzy się automatycznie Twoje elektroniczne archiwum,
do którego masz dostęp 24 godziny na dobę,
7 dni w tygodniu z dowolnego urządzenia z dostępem do internetu.

KROK 3

Nasz zespół księgowych zajmuje się kompleksowym rozliczeniem dokumentów Twojej firmy:

  • opisujemy faktury
  • odpowiednio księgujemy
  • wysyłamy do ZUS i urzędów skarbowych
  • zajmujemy się ew. kontaktem z urzędami w przypadku niejasności

Rozliczone faktury są stale aktualizowane w internetowym systemie SALDEO,
byś w każdym momencie mógł mieć wgląd w naszą pracę.

KROK 4

Oszczędzasz czas i masz pełną kontrolę nad dokumentami
z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu.
Nie musisz biegać co miesiąc do biura rachunkowego !
Możesz skupić się na rozwijaniu swojej firmy !