Jak to działa ?
Masz dość comiesięcznego biegania do biura rachunkowego ?
Skorzystaj z księgowania online. Zobacz, jakie to proste !
KROK 1
Zakładasz konto w SALDEO.
Otrzymujesz dostęp do przyjaznego programu do faktur,
dzięki któremu w każdej chwili możesz mieć wgląd do swoich dokumentów
(posegregowanych wg daty i kategorii),
a także zadbać o terminy płatności podatków i składek dzięki automatycznym przypomnieniom.
Platforma daje Ci również możliwość:
- wysłania e-mail do Twojego kontrahenta z podziękowaniem za płatność faktury
- przypomnienia kontrahentowi o konieczności zapłaty
lub ostatecznego wezwania do płatności - oznaczania zapłaconych faktur
- wprowadzania korekt
- podglądania wyników Twojej firmy
KROK 2
Zostajesz wyposażony w dedykowany adres e-mail (klient@dok.saldeo.pl).
To właśnie na niego możesz wysyłać zeskanowane faktury i dokumenty do rozliczenia (w formacie PDF),
które już po minucie automatycznie zostaną dodane do programu.
Regularne wysyłanie dokumentów pozwoli Ci zadbać o terminy i spokojną pracę.
A jednocześnie tworzy się automatycznie Twoje elektroniczne archiwum,
do którego masz dostęp 24 godziny na dobę,
7 dni w tygodniu z dowolnego urządzenia z dostępem do internetu.
KROK 3
Nasz zespół księgowych zajmuje się kompleksowym rozliczeniem dokumentów Twojej firmy:
- opisujemy faktury
- odpowiednio księgujemy
- wysyłamy do ZUS i urzędów skarbowych
- zajmujemy się ew. kontaktem z urzędami w przypadku niejasności
Rozliczone faktury są stale aktualizowane w internetowym systemie SALDEO,
byś w każdym momencie mógł mieć wgląd w naszą pracę.
KROK 4
Oszczędzasz czas i masz pełną kontrolę nad dokumentami
z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu.
Nie musisz biegać co miesiąc do biura rachunkowego !
Możesz skupić się na rozwijaniu swojej firmy !